آپلود عکس

آپلود عکس

مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات . :: فایل صفر21

فایل صفر21

مقالات دانشجویان و پرو|ژه ها

مقالات دانشجویان و پرو|ژه ها

فایل صفر21
کلمات کلیدی

فریدون فریور

پاورپوینت تست شخصیت MBTI مایرز- بریگز

رساله دکترای رشته پزشکی با عنوان تولید

خالص‌سازی

تعیین ساختمان

پاورپوینت بررسی حسابداری ذهنی

دانلود پاورپوینت رژیم غذایی طبیعی و درمانی

تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا (به همراه مقاله اصلی)

دانلود پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک

دانلود پروژه رشته کامپیوتر به زبان SQL و VB (سیستم داروخانه)

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج

ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی

راهنمای فارسی اینورتر میکرومستر 440 + درایو Micro master 440

کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان .

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس شادکامی و خوشبختی در زندگی .

از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی پایتون

دانلود عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص

دفترچه محاسبات پل بزرگراهی از نوع تیر پیش ساخته بتنی .

متره کامل ساختمان 3 طبقه به همراه نقشه های سازه .

پاورپوینت آزمون اندریافت کودکان CAT

.

فعالیت های ورزشی (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی)

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن

دانلود اینستاگرام مارکتینگ- لایک های پول ساز

پاورپوینت بررسی بهداشت روانی

پاورپوینت فیزیولوژی اعصاب (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی)

پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی و راهسازی - غلتک چرخ فلزی صاف

مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

دانلود مقاله درباره اینترنت ابزاری کارامد در خدمت تبلیغات و رسانه های اینترنتی

دانلود مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات
اینترنت
تبلیغات اینترنتی
تعریف اتبلیغات اینترنتی
رسانه های اینترنتی
صنعت تبلیغات اینترنتی
تاریخچه تبلیغات
ابعاد تبلیغات اینترنتی
مزیت های تبلیغات اینترنتی
دانلود
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود پایان نامه
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

*مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات*

 

چکیده

اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع می‌پردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن می‌باشد.

توضیح : این مقاله تلفیقی از دو مقاله (1)اینترنت؛ ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات (منتشر شده در شماره 10 ماهنامه دانش تبلیغات) و (2)تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها (سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت – 29 آذر لغایت 1 دی‌ماه 1384) است که توسط نویسندگان منتشر شده‌اند. به منظور جلوگیری از تکرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب مورد نظر این تلفیق توسط سایت راهکار مدیریت انجام شده است.

کلیدواژه : تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت


1- مقدمه

در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می‌توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات ‌فرآیند روشمند ارایه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد کالاها و خدمات‌ به‌ مشتریان‌ و ترغیب‌ و متقاعد کردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌‌کنندگان‌ به‌ خرید کالاها و خدمات می‌باشد (متولی 1372) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می‌شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه‌های مختلف انجام می‌پذیرد، تعریف نموده‌اند (تافلینگر 1996).

همان طور که در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی انجام می‌پذیرد که از آن جمله می‌توان به روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است که رسانه‌ای جدید، یعنی اینترنت، به جمع رسانه‌های مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه‌های سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که پس از گذشت 38 سال از پیدایش رادیو، تعداد استفاده‌کنندگان آن به 50 میلیون نفر رسید، تلویزیون 13 سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند (فاکس 1999). این مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

2- تعریف تبلیغات اینترنتی

 تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد (گائو و دیگران 2002). در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده‌اند: نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای (پایگاههای) پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید (سایت صدا و سیما 2002). در فرایند تهیه و اجرای تبلیغات اینترنتی، شرکتهای  تبلیغاتی، ناشران اینترنتی1 ، تبلیغ‌دهندگان2  (سازمانها و شرکتهای تولیدی و خدماتی) درگیرند.

دانلود مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی